make up you're mind, come to your decision.

men hej
jag skulle ju umgås med erica ikväll, men inte vart det av.
hon ligger och sover istället. så jag blir hemma ikväll ja!
skönt det också ibland, fast nu hade jag faktist sett fram emot
att träffa hon. måste bara berätta att jag fick MVG på datakunskaps provet hihi!!
jag är så duktigt:D nu har jag nyss varit ute på en prommis och det är kallt som fasiken ute.
blir väldigt irriterad på folk som inte vet vart timrå ligger när man är hos mig.
både mormor och en annan pajjas tror att timrå ligger åt samma håll som lagga typ..
sen när dom fattar att det är fel så kan dom inte erkänna det, jag blir tokig! haha..

rickard min lilla bäbis ska åka bort i fem veckor, kommer sakna han så himla mycket! :( sadface
lillgubben min... :( <3<3<3<3bästa vän<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0