mediaproduktion

hejhej,
missade bussen från mig till timrå i morse, så jag fick ta den som gick tjugo i 8 istället.
träffade julia på busshålls platsen i timrå, sen fick vi stå och vänta på motorvägs bussen
hur länge som helst, trodde att jag skulle frysa ihjäl!! nu har jag precis kommit till skolan
och sitter på mediaproduktionen, men har ingenting alls att göra som att studion är upptagen.

ikväll blir det middag hemma hos julia med julia, niklas, rickard och jenny.
ska bli väldigt roligt tycker jag, länge sen man umgicks med julia nu, förutom på skolan.
jajja skriver mera sedan:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET SKA BLI BÄTTRING!!

2009-01-30 @ 09:07:59
URL: http://juliapb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0