helg

fredag
igår när jag kom hem från skolan somnade jag i soffan, vaknade runt 4 när julia ringde och väckte mig! anders skjussade mig till timrå där jag träffade rickard. Vi tog bussen till julia, trodde den skulle gå igenom sörberge men den gick via fagervik så vi fick traska från sörberge norra, väldigt kallt och väldigt jobbigt med mina skavsår. hos julia var det väldigt mysigt vi åt tacos och umgicks! mamma kom och hämtade mig och rickard runt halv 12- 12 någon gång?.. när jag kom hem somnade jag på en gång..


julia och niklas!


niklas och leo


jag och julia


julia och jenny

lördag
anders väckte mig vid 11 för vi skulle ut och åka skoter. när jag hade klätt på mig och gjort mig färdig för att åka fick jag sån sjuk magvärk, kunde inte ens stå upp. så anders fick åka med jimy istället.. senare på dan åkte jag och mamma till ikea och köpte födelsedag present till tilde och jonte. Efter ikea åkte vi till söråker på kalas. vid 4 åkte vi hem, sen dess har jag bara varit hemma. har typ legat i sängen och sovit hela kvällen.. ligger fortfarande kvar i sängen, tänker inte kliva upp härifrån heller förrän det finns någonting att kliva upp för. så om ni vill mig något får ni ringa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0