tack tessan!

hejsvejs!
klev upp vid 9 imorse, sminkade och gjorde mig i ordning sedan gick jag och eva
ner mot stan tillsammans som båda började 10 idag. första lektionen var engelska
fyfan...efter det hade vi lunch, skyndade mig till åhlens och åt lite sen gick jag och julia
till kulturmagasinet, var tvungen att låna en bok! när vi var färdiga där så hade vi gympa.
vi kom lite försent men jag var ju med iaf, det var kung fu idag haha, det var jävligt roligt!!
vi fick lära oss massa grepp och fick slåss och greja. hahahahhaha ni skulle ha sett tessans
min när jag knäade hon i magen, gud vad amanda och julia skrattade åt hon, sööötisen..
efter gympan slutade vi men som att radio programet ska vara färdigt imorgon så var
vi tvungen att gå tillbaka till skolan och göra det färdigt. jag började bara skratta hela tiden,
kan inte vara seriös. men amanda och julia var duktiga iaf. tog 3 bussen hem och runt 4 kom
rickard hit en snabbis och hämtade sitt x-box, alltid lika roligt att träffa honom, lillgubben min.
sen har jag inte gjort så mycket ikväll, typ bara varit med mormor.
nu tänkte jag gå och duscha sen soooova!!:)
god natt!!

tessan har fixat lite med min blogg ikväll, hon är så snäll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha linnea de va du som svek bdb.......

2009-01-29 @ 23:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0