3h before road trip

Nu har Amanda nyss gått hem, och jag är svin törstig....

Om cirka tre timmar börjar road tripen mot Göteborg.
Har inte sovit någonting alls än, kommer nog inte göra det heller,
bättre att sova i bilen istället. Kommer nog vara framme i Göteborg på fredag,
kommer bli några stopp på andra ställen innan. Men på hotellet i Göteborg
kommer jag ha internet i alla fall och jag har dattan med mig så jag kommer
uppdatera därifrån med massa bilder. Ska på liseberg också, jaaaaag längtar!!
hoho. gud va jag ska shoppa också.. kommer bli jävligt nice de här.
Men jag kommer sakna mina kära vänner<3

jaja, nu ska jag glo på tv.
vi hörs så fort som möjligt.
pusssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0