Borta bra, men hemma bäst.

Ja, helt sant.. Nu är jag äntligen hemma efter
en låång bilresa på ca 12timmar! Jag sov de mesta
av tiden, så det gick endå rätt så bra.
Åkte en sväng förbi Rättvik och kollade på alla raggarbilar
och hälsade på jan, marita, jossan och kevin också . Fyfan va mycket
bilar och folk de va, endå har inte "riktiga" cruisingen börjat än.
Aaahhh jag vill dit och partajjjaaaaaaaaaaaa!!...... fatta vilket drag de
kommer va..
Ikväll ska jag umgås med Amanda, bara hon kommer hem från
träningen någon gång! har saknat henne jätte mycket, och jag
hinner bara komma hem så åker hon.. Hon ska nämligen till Stockholm
imorgon...
aja nu ska jag fortsätta titta på LA Ink.
hörs.

 

----

Sofie skickade lite bilder från road trippen förut.
Så här har ni lite mer att kolla på höh... mest bara
bilder på mig;)






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0