Coffee and cigarettes

hoho idag hade jag ställt klockan på 11
för jag skulle upp och jobba lite. Tänkte att
jag skulle dra mig i 5 minuter bara men
själv klart somnade jag om. Så klockan 12
väckte Kim mig och säger "skulle inte du
upp 11 och jobba?" jaha helvete haha.
Kände att det var lika bra att ligg kvar en
stund till sen klev vi upp. Jag jobbade på
lite i solen medans Kim solade:/ Efter det
vart det limpa med ägg på och ketchup SÅ GOTT!

Runt 2 kom mamma hem, vi åkte till apoteket
i timrå och köpte nått grejs till mig. Sen gick
jag och kim och köpte lite grönsaker som vi
ska ha till tacosen som vi tänkte äta senare.
också vart det en sväng förbi banken eftersom
mitt bankomatkort har gått av. Så nu har jag
beställt ett nytt så jag kan ta ut pengar i stockholm
och göteborg nästa vecka:D ska ju på en road trip då.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik Coffee and cigarettes
med Michelle Featherston så skön låt tycker ja!
Och Kim är i duschen, hon är nog färdig nu skulle jag
tro, annars har hon drunknat för så här länge kan man
inte duscha.
Jajja. vet inte om jag har tid att skriva nå
mer ikväll men har jag det så gör jag nog det också.
hejdåå.

Kommentarer
Postat av: mandy

om vi ska till söderhamn blir det är ännu längre road tripp ;d

2009-07-14 @ 16:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0