im gonna break your heart this time.

tisdag
Igår var jag och Jennie på stan.
Efter det tog vi bussen till bydalen där vi var barnvakt
åt Alvin och Joel. När dom somnade så beställde vi
hem bite line. Väldigt gott faktiskt, det var första gången
jag åt där!. När Carina( Jennies moster) kom hem från
lite röj på gf så gick vi till Granlohom, där vi träffade lite
folk. Efter det gick jag och jennie hem till Ante. Rickard
kom då också. Vi såg på tv och jag tror fan Jennie och
Rickard åt upp allt hans mat haha. Jamen i alla fall så
åkte vi hem efter det.




onsdag
Höll allvarligt på att dö imorse när jag vaknade, det var så sjukt varmt i rummet.
Vi klev upp, fikade och gjorde oss i ordning sen sprang vi till bussen.
När vi kom till stan så gick vi och kollade när Sandra hade nån uppvisning.
Sen tog jag bussen till Timrå. Gick hem till fia, och fick VÄRLDENS överaskning
kan jag ju lova... nämen då har tokungen gjort dreads. Fast hon passade i det faktiskt!
Vi var så slöa så vi gjorde inte så mycke, gick på domus och handlade lite också träffade
vi Erica en snabbis:) roooligt.
Halv fem kom mamma och hämtade mig, nu är jag bara hemma.
Det blir lugnt för mig ikväll, alltså ingen gatufest.
Men jag har ju tredagars så jag hinner röjja.
Känner att jag inte orkar ikväll på grund av att mina ögon är uppsvälda
och alldeles röda. svin ont gör de! visar jag mig ute så här så tror väl folk
att man har gått och blive nå gammpundare(N)  men det är för jag har
pollen och gräs allergi och nu har jag börjat med någon ny medicin som
tydligen ska vara bättre. Men det kan jag ju verkligen inte hålla med om!
jaja, nu ska jag vara tyst.
Hörs senare dårå..

Sofia med dreads sööööööööööt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0