Ny design!

Ja nu ha Sofie hjälpt mig att lägga in den nya headern
och gjort om bakrunden, de vart nice tycker ja.
Blir så less att när ja har samma länge.

Vi ligger fortfarande och degar i sängen, kollar på
någon film på 5an. Men i alla fall så ska vi försöka sova nu,
ska upp tidigt och äta gooood hotellfrukost runt halv 8.
och efter det blir det en sväng på stan,
och senare på eftermiddagen blire liseberg och jag kommer
fan åka allt. Känner nostalgin sen jag var där med Johanna,
Amanda och Sofia + lite öviks bor.. Se bilder längst ner av inlägget.
Fyfan så roligt har jag nog aldrig haft i hela mitt liv


Sofie deeeggar i sängen

Imorgon äre sista dan på road tripen, sen bär det av hemmåt.
Ångest kan jag ju säga, vill inte hem....
Jag vill inte börja jobba....
jaja, det ska vi inte tänka på nu.

Kanske uppdaterar imorgon kväll med lite bilder och så.
Men "det kostar peeengar mats" haha ja det gör ju de.
God natt

 
Lite gamla bilder sen Göteborg för när jag gick i typ 7an-8an??

   
   








Kommentarer
Postat av: sofie

eftersom jag är så fin på bilden kan jag lika gärna lägga en kommentar, jag vill inte heller åka hem haha (humor) :P

2009-07-24 @ 22:50:58
URL: http://sofiehammarberg,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0