reasons

Igår kom Salt och Adde och hämtade oss,
vi åkte hem till Adde och kollade på tv lite.
Efter det vart det en sväng förbi donken
och sen hem till Amanda. Vi såg på en bra
film changeling. Så jävla sorglig!!
Amanda somnade ju typ efter halva filmen
så jag fick ligga och grina själv till typ 5 imorse.

Vaknade runt 2 av att Amanda började och skulle
se det hon hade missat av filmen, väldigt skönt för
då kunde jag sova lite till. Hann bara kliva upp sen
kom Anders och hämtade mig med fyrhjulingen.
Åkte hem sen började jag skrapa mitt lillhus.
Jag gör lite små grejer hemma så jag tjänar lite
pengar, eftersom jag snart åkter till stockholm och
göteborg för att shoppa också har jag inte en krona.
Så det är ju väldigt bra!  + att jag blir brun på köpet liksom!

btw. hahahhahahhahahahahhahahahha
roligt att folk alltid vill ha mina gamla avlagda.
 jag säger bara varsegod! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0