röka kröka pöka

Vart tidig uppstigning idag också, klockan 11
var jag upp och vandrade som en mumie.. kul..
Jag och Kim fixade oss lite sen tog vi bussen till
birsta, där vi även träffade Sabina och Matilda..
Vart handlat en klänning och en skärp som jag
tänkte ha på mig ikväll.

Är hemma hos kim nu i alla fall.
Vi dunkar musik, kim är i duschen.
Vi ska börja fixa oss för ikväll, då de
blir partyyy!!! köng de.. Var ju ett jävla
bra tag sen nu, hehe... Så jag känner
mig peppad..
Ska till Sabina med massa folk och för
festa där, sen blir ju timråland (årets höjd punkt)
eller va säger ni?? hahah...
jaja, nu ska jag hoppa in i duschen.
vi ses ikväll då timråbor? skåål..
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0