save the last dance

Kim väckte mig typ 10 idag och frågade om jag skulle med
till gistaholmarna och sola å bada. Men eftersom jag kände att
jag behövde jobba och som att jag vägrar vara på badstränder
så åkte jag hem istället. Så nu har jag gjort färdigt "sommarjobbs
projektet" jag har haft hemma. Så tack för pengarna hehe!

Sitter på altan nu bara, har besök av mormor, Maria, kusin Cassandra
och min alldeles nyfödda kusin Charlie. ( kanske kommer en bild senare
på honom). Sitter nu bara och längtar tills att mamma ska komma hem för
jag vill duscha! så hon är på dompa och köper balsam och mat.
Nu håller Lucas på att spruta med vatten pistolen på mormor,
måste nog rädda hon.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0