trevlig kväll med amanda och sofia

Igår hade jag en riktigt mysig kväll med Amanda och Sofia,
vi var hemma hos Sofias mormor, eftersom hon har hennes
lägenhet i 5veckor. Vi såg bara på onskan och åt massa gotta.
Efter det tog vi en tripp ut och träffade lite folk en stund.
Sen hände det inte mycket mer den lördagkvällen!

 

Vaknade väldigt sent idag, och Sofia låg inte i sängen
så jag fick lite panik. Gick upp och kollade, då såg jag
att hon låg och sov i soffan istället. Hon hade tydligen
inte kunnat somna så hon hade lagt sig där iställe hah
lillgumman då. Iallafall så såg vi på en bra film men
jag missade slutet för vi sprang till ica och köpte mat.

Mormor kom och hämtade mig där för en stund sen
så nu är jag hemma. Ikväll blir jag nog bara hemma!


Sen så blir jag så jävla förbannad på folk som håller på
ljuger, STÄNDIGT! och hittar på massa saker.
Du din jävla idiot verkar ju inte fatta att detta kan påverka
så jävla mycket.. jaja, nu ska jag inte ta upp det här.

Tare när vi ses istället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0