use somebody

Det här vädret tar knäcken på mig!
Jag vill att det ska vara fint väder så man kan hitta på något.
Nä men det ska ju alltid regna och skolan börjar snart och
det känns som att jag inte har gjort nått alls denna sommar..

Men i alla fall så tror jag att jag äntligen har bestämmt hur jag ska
tatuera mig... men tyvärr får ni inte reda på det innan jag har gjort den
för då kommer det nån dåre som tänker göra likadan..
men jag tror det kommer bli jävligt nice. En rätt så liten, inte så synlig
tatuerig. Eftersom det är den första känns det bra.

Nu ska jag lägga in lite nya låtar på min mp3, har bara gamm på den.
Och den måste jag ju ha med mig på onsdag för då bär det av på road trip.
Blir kingen de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0