nomadic

Igår var det gatufesten igen, och för jävla roligt hade jag.
Började med att jag, Kim och Natta tog bussen in till stan.
Kollade på Ulf lundell en stund. Sen gick jag upp till Eva
och var där ett tag. Efter det vart det mycket daltons typ
hela kvällen och själv klart BACKYARD BABIES också!!
Dom är så jäkla bra aaaah jag älskar dregen.
Kvart över två vart det en rätt så rolig bussresa hem haha.
Sov hos Kim i natt igen, tror snart att vi sitter ihop.
I alla fall så köpte vi med oss hem donken igår, det var
nog det bästa jag har gjort. jajaj.
Ska duscha och vila lite nu, sen är det bara att börja
om igen. För det är feeest ikväll nanannana..
älska gatufesten<3333 ha.. älskar dregen<33333



backyard babies


älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0