snart tystnar musiken

Japp igår var det sista dagen på gatufesten.
Åt mat med Kim, Magda och Natta hemma hos
Kim där även förfesten fick bli. Amanda kom också..
Var väldigt trevligt, vi körde lite lekar och sånt. Sedan tog
vi bussen till stan, och herre vilken party buss de var
haha. Proppfull buss, alla sjöng och det vart även bråk.
Väl framme i stan så gick jag och Amanda och träffade
lite boys. Efter det så vart de Tomas ledin, vilket drag det
var där kan jag ju säga. Man vart ju fan ner tramad nästan.
Sen så blev det daltons, vandrade mest runt där själv ja.
Som vanligt när jag är på fyllen, så tappar jag bort alla haha
men man hittar ju alltid någon. Och Amanda kom inte in
uhuhuuhuu lillegumman då<3 Runt 1 vart det vandring ner
till tivolit med massa folk. Åkte virvelvinden och lallade på.
Sen kvart över 2 tog vi bussen till timrå, även fast alla var
jäkligt sliten så var det ändå partybuss... och bråk!..
I timrå kom Amandas mamma och hämtade oss och skjussade
hem mig. ja så nu är gatufesten över för i år, sjukt nog så
är jag fan glad över det. För jag är helt slut skulle inte palla en
dag till. Men nästa år då jävlar kommer man ju in på öltälten
 helt lagligt;) haha. Bilder kommer sen gf


toooooooooomas ledin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0