göteborg here i am

Klev typ upp 6 imorse, la mig och gosade ett tag
med lillebror. Packade ihop alla grejor sen bar
det av till nästa ställe, alltså Ullared!
   
myser med lillebror.  Ja haha det är inte normalt men det är ju föräldrarna som lär sina barn;)
 
Ullared och lite som vart köpt.

Sen drog vi vidare till Göteborg!!
Först fick vi leta vårt hotell ett bra tag men nu har vi hittat det iaf haha.
Efter det  har vi gått runt på nordstan(köpcentrum).
Har inte köpt något där idag, tänkte lugna mig till imorgon. 
     
Nordstan
 
De va ju sjukt gott iaf.

Nu ligger jag och Sofie i sängen, hon kollar på tv medans jag
nördar framför datorn. Har ju inte suttit på flera dagar nu hehe.
Ska nog ta en dusch snart tror ja..
 
Chillar på rummet.

Uppdaterar nog senare, eller imorgon.
Nu ska bäbis syster sitta.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0