alla har väl hiphop i bilen

Hade friluftsdag på baldershov idag.
Började med fridrott sen orientering. Sjuk jobbigt med orientering, och tack till
Martin, Danne, Lappen och Elis annars hade det inte gått nå vidare för oss kan
jag ju lova haha. Slutade vid två, då åkte jag och Amanda till Sofia. Alltid lika roligt
att umgås med henne. Erica var också med en stund hahah hon är så sjuuk.
Stackars tjej säger jag bara " alla har väl hiphop i bilen vi gör musiken som retar
polisen" hahahhaha... Somnade i soffan hos fia en stund sen när jag vaknade var
det dags att ta bussen hem. Var hemma runt 6 och sen dess har jag typ bara
pluggat (Y) snart är det över!!!
nu är jag pumsig så nu blir natten.
köng
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0