ett gott skratt förlänger livet

Fredag:
Åkte ner till Marcus runt sju, var där en stund sen mötte jag upp Sofia.
Vi gick till ica och handlade lite gotta. Gick hem till hon och såg på
godfather 2<33<3<3<3 hoho...
Runt tio kom salt, han skjussade mig till Julia och Niklas i ljustadalen.
Var där hela kvällen och myste med dom. Mina små sötisar:)))

Roligaste händelsen igår var ju iallafall:

jag och Julia satt och spelade kort i köket. Bakom mig i fönstret stod det
tre ljus, inte tänkte jag mer på det utan jag lutade mig bakåt lite också lät
det typ som sand/stenar ramlade ner på golvet så min första tanke var ju
att jag rev ner nån fin ljuslyckta med stenar eller nått så jag satt som
förstenad för att jag inte skulle riva ner ännu mera. Men då från ingenstans
börja Julia skrika " DET BRINNER I HÅRET PÅ DIG.....DEEET BRINNER!!!!!!!!!"..
då sneglar jag uppåt och ser lågorna i håret på mig så jag fick panik och börjar
tokslå mig själv i huvudet för att släcka elden.
Slutsatts:
HAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAHAHAHA nu har jag en aning kortare och slitnare hår
+ brännblåsor i handen(Y) 
toppen linnea nice done!  hahahah älskar mig själv.

men det var ju svin roligt iallafall.
ett gott skratt förlänger livet;)

Lördag:

sov ju hos Julia och Niklas i natt då, så Julia kom och väckte mig runt ett imorsse?
Guud jag sov så skönt, världens skönaste soffa! skulle kunna ha den som säng ja=)

Nu har jag nyss kommit hem, ska nog åka en räser sväng med fyrhjulingen i skogen nu
sen duscha.
Ikväll blir det troligtvis crusing.
give me a call.

Ni får ha det så roligt i Turkiet nu gummelömman och nickepicke.
Jag är jätte avis och kommer sakna er!
poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0