hon flyger med egna vingar

idag har jag varit hemma hela dan
har inte varit utanför dörren någonting alls.

har i alla fall kikat på massa tatueringar och texter och sånt idag.
har 3 just nu att välja mellan, fast samma ställe.
tänker varken säga vad eller vart jag ska göra för då
kommer nån liten fjant och ska göra likadant(Y)
men det blir efter sommaren, för annars kommer den
ju blekas nu i sommar och så, jag är bra smart ja.

nu ska jag sova, har tidig skola imorgon:/
men jag måste in och hålla ett tal, sista skol uppgiften!


Kommentarer
Postat av: fiali

spelar ju ingen roll om du gör den innan sommaren eller inte, den kommer väll ändå blekas alla andra sommar i ditt liv? :D haha smartis

2009-06-09 @ 10:56:40
URL: http://fialii.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan justja hahaha. men jag har inga pengar förren slutet av sommaren endå. tänkte ta sommarjobbs pengarna och tatuera mig för:p

2009-06-09 @ 14:10:22
URL: http://linnearing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0