so close no matter howfar

Har varit hos Amanda och myst ikväll, vi såg film angel.
Den var väl sådär, rätt så konstig film.
Efter det vart vi rätt så göra lös så vi gick mest bara runt.
Då kom vi på att vi skulle kolla om det fanns någon stig i
skogen från Amanda till mig, så vi klädde på oss massa
så inte myggen skulle äta upp oss. Gummistövlar hade
vi också haha. Väldigt jobbigt var det kan jag lova. Och det
tog mycket längre tid än att gå på vägen haha.
När vi väl var framme hos mig så bestämde vi oss för att ta ett nattbad.
Lillasyster följde också med! Det var lite kallt först men sen
vart det jäkligt skönt.
Nu är jag hemma igen, ska snart sova.
poss



 

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0