live like you'll die tomorrow

ja folk blir ju helt desperata när jag inte uppdaterar,
skickar hat mail och grejer så jag tänkte att jag ska skriva
några rader.



Var ute och åkte fyrhjuling med Anders igår. Efter det åkte jag
och var med kimii, vi var hemma hos Eddie och hälsade
på honom där också Emma, Sofia, Erica och Angelina var.
Det var väldigt trevligt må ja säga. Efter det gick vi hem till
Kim, började se på en svin bra film. Men jag fick inte se färdigt
den eftersom Kim skulle ju ut och gå en kvällspromenad men
det var härligt, träffade rickepicke och linus också!
Sen så sov jag hos gogumman.


Emma och Eddie

Idag vaknade jag först för en gångs skull haha.
Jag och Kim gjortde oss i ordning sen drog vi på
birsta. Det vart bara handlat en tröja från gina, jävligt
nice och skööön.. Tog bussen tillbaka till timrå, träffade
lite otrevligt folk(Y) sen så gick vi hem till kim igen.
Käkade chips, drack cola och såg på film.
Runt fem kom mamma och hämtade mig.
Vart väldigt rastlös senare så jag och Anders åkte
och hyrde film, det vart ciao bella..
Inge märkvärdig film, men den dög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0