fagervik

Igår så kom Marcus och Joel förbi och spelade guitar hero. Sedan skjutsade vi hem Joel och åkte till torsboda och köpte lite choklad. Vi åkte hem(fagervik) igen och fortsatte spela då kom även Salt. Var så himla trött så jag gick och la mig rätt så tidigt!

Vaknade 10 idag, har precis fikat. Marcus har lovat att skjutsa in oss till laserhallen men först ska vi hämta upp massa folk på vägen. Kommer bli svin roligt med laserhallen bara tjejer som ska med, det blir jag, Kim, Amanda, Fia, Julia, Thessan, Jennifer och Jennie. Efter det så är det fest!! Hör av er om vart festen är.
Har snart varit borta en vecka, börja sakna sötis mamma nu buhu... Håll ut gumman jag kommer snart hem!!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0