fagga

Var på birsta med Kim, Jenny och Julia förut, vart inte mycket handlat idag heller bara en kjol som jag tänkte ha på mig på fredag. Fick skjutss hit av Jenny vid 6. Jag och Kim började hälla upp vatten i bubbel badkaret och kletade på oss ansiksmask. Sen när vi skulle hoppa ner i badet så var vattnet jätte kallt, då har ju själv klart varmvattenberedaren gått sönder så det vart inge bada för oss. Så nu har vi precis ätit lite mat. Kim gick precis och duschade i KALLVATTENT, dåren vettu haha... Jag tror faktiskt jag ska ta en kalldusch jag också hahaha.. Får se vad vi hittar på för roligt ikväll. uppdatterar kanske senare!
Måste bara säga att jag saknar Johanna och Rickard jätte jätte mycket :(
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0