fagga

Dagen började med att jag åkte ner och väntade på bussen, JG kom till busshålls platsen och väntade där med mig. Träffade Kim och Nathalie på bussen, vi åkte till birsta där vi också träffade Magdalena. Det vart inte mycket handlat utan bara en aididas väska. Tog sen bussen till Timrå, gick till pizzan och träffade JG igen sedan följde han med mig till busshålls platsen igen, sannaste!.. buhu grin.. jaja.. Hemma packade jag min väska sedan bar det av till Fagervik. Åt tacos med Kim, Magda och Natta. Efter det kom Julia och jag satt fast hennes löshår, det vart super fint!! Natta åkte på träning runt 9 och Julia åkte hem. Då kollade jag, Kim och Magda på desperate housewives(stavning). Nu har precis Nathalie och Amanda kommit hit. Vi ska kolla på någon film och äta kladdkaka skulle jag tro:)
och det fanns internet här HAPPYFACE..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0