Fredag

Anders skjutsade ner mig till Marcus, var upp till honom en snabbis
och sa hej till några kompisar som han hade där. Dom var riktigt trevliga
tycker jag. Sedan gick vi till domus, där jag träffade Erica och Maria. Vi
köpte lite gotta, sen åkte jag, Erica och Maria till Amanda. Vi myste bara
och pratade en massa. Runt tolv gick vi hem till mig, gjorde inte så mycket.
Ante och Rick kom förbi en sväng också. Roligt med lite folk tycker ja, är alltid
annars ensammen här. När Ante, Rick och Amanda åkte så slog vi på en film
click, den är så bra tycker ja. Men Erica och Maria åkte hem innan slutet så jag
fick sitta och grina här för mig själv hahah grinar alltid lika mycket på slutet på
den filmen hua.. Det ringde någon jävla dåre till mig  också som höll på fjanta
sig, Erica fick prata med han hahah det var så roligt.. Nu är klockan två och jag
ska upp åtta imorgon så jag får ju sova ungefär sex  timmar jippi!! Ska iallfall
ut på en skoter tur till Matfors med Anders, Andreas och Bävern imorgon.
Skriver mer imorgon! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0