helg

Är ledig från skolan idag också. Hade tid hos doktorn, det är ju inte ovanligt.. Jag blir så ledsen,
får aldrig nått svar på vad det är för fel på mig:/// Hela tiden skickar dom bara
mig vidare till andra folk som gör samma sak. Nämen dom tycker alltså att detta
är normalt att man ska gå runt och ha så här ont. När jag kom hem så kom mormor
förbi så jag fixade hennes hår, hon vart jätte fin:)) När hon åkte så gick jag ut till mig
och började städa, det behövdes verkligen!  Har jag precis blivit färdig, det är riktigt
fint nu hihi:) Nu tänkte jag gå in och byta om och sedan vandra till Amanda, som har
lovat mig en smoothie. Ikväll ska jag bara umgås med Amanda, Erica och Maria. Får
se om Kimsan kanske också ska vara med, jag hoppas på det^^ jaja hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0