söndag

Mamma väckte med runt 10, då åkte vi till Media markt och lämnade in min mobil eftersom den har slutat fungera helt plötsligt. Sen åkte vi till ica maxi och köpte lite glass och kakor för att jag fyller ju 17år imorgon! hoho. När jag kom hem tog jag skotern till Amanda och hämtade hon, vi var mest ute och åkte på sjön. Åkte bobb efter också, fyffan vad roligt det var haha. Jag och Amanda brukar jämt lyckas ramla med skotern eller något liknande. Men idag körde vi fast istället, vi stod där en stund och funderade på hur vi skulle göra. Men då kom Bävern och Snutten så dom fick hjälpa oss att komma därifrån, tack för det. Annars hade vi suttit fast fortfarande haha. Efter ett tag var jag helt slut på allt körande så jag skjutsade hem Amanda och sen åkte jag hem och åt. Nu har jag packat min väska och bytt om till tränings kläder. Tänkte fara ner till etic snart och träna med Kim. Ska sova i Marcus lägenhet i natt hade jag tänkt.. Men jag skriver mer sedan! puss

one day left

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0