dålig uppdatering

Igår
Laserhallen var jävligt roligt! Sprang runt och sköt alla som jag såg haha, även om dom var i mitt lag. Fick nått snepsyk och trodde jag var med i cs så jag sprang runt och skrek "headshot" hahah jaherregud. När vi hade spelat färdigt så skulle jag rida på tjuren, det gick inte så bra eftersom jag hade på mig strumpbyxor så det vart jätte halt, ramlade av efter 3sekunder hahahah... Tog sedan bussen till stan sen vidare till Granloholm. Vid halv 3 kom Anders och hämtade mig och Jennie där. Senare på kvällen vart det fest, drog till Fagervik och förfestade med Kim, Julia, Amanda, Fia, Jennifer, Tessan, Erica, Jennie, Matilda och Sabina. Sedan drog allihopa till Tobbe i huset nedanför och festade. Det var rätt så mycket folk där och festen var faktiskt okej! Sen hände massa blablabla orka inte skriva. Innan vi skulle gå hem så ramlade jag och Kim i hallen så jag skrapade upp hela ryggen mot fönsterbrädan. Har så jävla ont nu, bara jag råka röra där så skriker jag rätt ut. Jadu alltid ska det vara något...

Idag
Mamma ringde och väckte mig alldeles för tidigt. Anders kom och hämtade mig och Jennie runt 12. Åkte hem då , sen så kom Annelie och hämtade Jennie. Senare på dagen var jag ute och åkte skoter med Anders och Bävern och självklart gick min skoter sönder haha jaja. Tog mig hem på den som tur var. Lämnade min skoter hemma och åkte med Anders istället. Fan trodde att jag skulle dö! Som att jag gjorde illa ryggen igår så gjorde det svin ont. Det gjorde ju inte mindre ont heller när han kör som en dåre. Jaja nu är jag i Fagervik igen i alla fall. Blir här i natt igen, trevlans. Niklas och Julia ska kanske komma hit och umgås om dom fixar någon skjuts roliiigt..
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0