17bast

Mormor var här ett bra tag fick present sen åkte hon till jobbet. Runt 2-3 kom Amanda, Johanna och Julia, vi fickade massa gott och bestämde inför helgen. Vi kom fram till att vi blir nog ungefär 10 tjejer som ska hyra relax avdelningen på belle visage på fredag. Vi ska bubbla, basta och bara ha det mysigt, sen ska jag och Julia till make up store så ska dom få sminka oss. Efter det ska allihopa ta bussen till nacksta och förfesta och äta mat där på Julias mosters café och efter det blir det fest för hela slanten. Jamen i alla fall så åkte dom hem runt 4. Vid 6 kom Johanna, Andreas, Julia, Jennifer och meya som också skulle gratta mig! Känner mig helt slut nu, helt sentemental. Alltid lite extra jobbigt på födelsedagar och julafton, så mycket saker som kommer upp i huvudet på mig.. I övrigt är nöjd över min födelsedag, mamma har fixat och donat så mycket, hon är så duktig pärlan min!
Är väldigt nöjd över alla presenter också:)

- pengar
- present kort på make up store
- olika ansikts grejer
- svin fin ring
- godis
-pengar på mobilen  
-ansiktsbehandling på spa maskrosen  osv.
Tack för alla presenter sötisar!


Nu tänkte jag packa väskan. Kommer troligtvis inte skriva nått mer här heller på hela veckan. Ska bo i hus med Kim i Fagervik. Vet inte om dom har något internet där heller. Det kommer bli väldigt mysigt!! Så imorgon ska jag Kim och Nathalie åka på ikea och shoppa lite. Sen åker jag och Kim till Fagggga haha. På kvällen skulle nog Amanda, Nathalie och Magdalena komma dit, det blir roligt! =)  Gud vad jag och Kim ska bada bubbelbad hela veckan lång hihi. Så ni får ringa om det är någonting!
och tack alla som har gjort min dag till den kanon dag<3

Kommentarer
Postat av: Kiiiiimpy

Jo vi har internet!!!!!!:D:D:D:D:D och jag är redfacccce:((((

2009-03-03 @ 10:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0