ett inlägg, inge mer.... eller kanske haha.

Tänkte skriva lite här idag då, har inte så mycket annat för mig!
Dagen började med att mormor kom och hämtade mig, tog ledigt från skolan idag
så jag skulle kunna umgås med mormor hela dagen. Vi åkte i alla fall och lyssnade
på någon typ föreläsning. Hade inte så mycket annat val än att följa med på det, måste ju
ställa upp för mormor hon ville ju så gärna gå på det också tycker jag själv att det är rätt så
intressant,fast det beror helt på vad det handlar om!! Vi träffade upp mamma på birsta runt
tolv, gick och åt lunch med henne. Gick på varje affär i hela birsta och letade efter ett par tennis
dojor och en skinnjacka. Blev så himla less, de flesta skinnjackorna var slut sen om jag hittade
någon som dög så fanns dom bara i brunt och jag vill ha en svart! Hittade både en på cubus och
på hm som jag verkligen ville ha, men då fanns dom bara i brunt. Så jag och mormor tog en fika
sen åkte vi in till stan i hopp om att någon av skinnjackorna skulle finnas i svart i stan....
men ikke. Köpte i alla fall ett par skor, puss på mormor=)) dom skulle vara så himla fin till en
skinnjacka! men jag får väl fortsätta att leta. Vid fyra var jag helt slut så mormor skjutsade hem
mig, sen dess har jag mest bara pluggat. Har engelska inlämning imorgon, måste skriva en halv
sida till måste kämpa.. Börjar bli lite orolig över julia, tror inte hon vill prata med mig.. aja.

Bild på skon jag köpte, riktigt snygga tycker ja!

Kommentarer
Postat av: he

dojsen blir nog kanon bra till en skinnjacka :D

2009-03-18 @ 23:11:50
Postat av: J

klart ja vill prata med dig gomman min :D

2009-03-20 @ 18:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0