alone in the dark

helgen har varit väldigt bra faktiskt.
I fredags var jag hemma hos Julia och Niklas med
lite folk, det vart väldigt trevligt. Fick skjuts hem med
Emma runt 12-1 någon gång.

Igår var det crusing, det var kung! Förfestade hos Sofia sen så
gick jag, Kim, Amanda och Natta till badhuset där några hämtade
upp oss med en raggarbil. Åkte runt på crusingen med dom ett tag
sen gick vi runt och kollade lite men senare vart det så kallt så
vi hoppade in i bilen igen och åkte lite. När crusingen var slut så
åkte vi till max, har aldrig varit så gott med mat tror jag! Marcus
kom och hämtade oss där och skjutsade hem mig och kim till
mig. Vi satt och surrade och lyssnade på metallica en stund sen
nattade vi!

Vi vaknade runt 12 idag, fikade sen åkte vi ner till timrå och köpte
lite gotta sen gick vi hem till Kim och såg på en skräkis, den hette
typ alone in the dark. Den var bra men dock väldigt konstigt slut.
Efter det gick vi ut på en prommenad, gick på byllan och köpte
mjukglass också. Runt 6 kom mamma och hämtade mig, vi åkte
till ljusta och hämtade min dator sen for vi förbi morfars grav en
snabbis. Nu har jag nyss kollat färdigt på gossip girl. Ska kanske
börja plugga datakunskapen, skulle vara smart iaf (Y)
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0