dom som försvann

Har haft en kanon dag today..
Började med sovmorgon, mormor kom och skjutsade mig och Amanda till bussen.
På första lektionen såg vi bara på film. Sen gick jag, Amanda och Tessan och åt på
åhlens. Vi gick och träffade Evis en sväng också, surrade lite med henne. Efter det
tog vi bussen till gympan, där vi skulle ha konditions test. Men eftersom både jag och
Amanda är "skadade" så gick vi istället. När vi var färdig så var inte gympan slut så
vi bestämde att vi skulle leka kurragömma med dunk. Då kom Salt också men det
slutade med att vi satt och solade istället. Efter gympan åkte vi till ica maxi en sväng
sen förbi Julia och Niklas i ljustadalen. Vi skjutsade dom till ica maxi sen for vi hem.
 Nu håller jag på att plugga lite, har en matte inlämning till nästa vecka. Mamma
kommer nog snart hem förhoppningsvis så jag får lite mat.
hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0