heeeeeeeeeej åvälkommen

hej åvälkommen hej åvälkommen hej åvälkomna heeeeeeeeeeeeeeej åvälkommen....... färjan fan<3 hah
Gjode en ny header igår så nu har tessan hjälpt mig med att lägga upp den.
Åhhh se så fint det vart hua då.
Från det ena till det andra så har jag nyss haft matte nationella i 120minuter.
Fast jag var färdig efter typ 60minuter. Men det gick väl någolunda bra.
Får hoppas på godkänt. På lunchen träffade jag på både Fia, Erica och Maria
sen utanför subway hittade jag Kimiiii..
Nu ska jag snart upp på esteten och redovisa parafrasen.
Fan vad jag kämpar hela tiden. duktig tjej..
hehehheejej

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja bara, hej å välkommen till dig på subban;)

2009-05-20 @ 12:39:12
Postat av: Anonym

ja bara, hej å välkommen till dig på subban;)

2009-05-20 @ 12:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0