it's too late

Jag fick i alla fall en remis till ortopeden, men det är cirka tre månaders vänte tid KUL.
Efter det åkte jag och mamma hem och åt lite lunch. Tog sen bussen till stan. Halv två
var det matte nationella, det gick inge vidare bra men men.. Jag och Amanda åkte till
timrå och gick till Kim. Amandy åkte hem vid halv fem då gick jag och Kim en sväng.
När vi kom hem till hon såg vi på gossip girl sen så vandrade vi ner till etic. Vart inte
så mycket träning, kände ingen ork. Så vi gick hem till Kim igen och såg på film.
Nu sitter jag och kollar på sex and the city, som vanligt! Har sovmorgon imorgon med
skkkkköööönt! Nån kan ju gärna ringa och väcka mig imorgon runt åtta, a jättebra.
Hörde ett litet ryckte om att det är crusing i helgen i hudik, nån som har en raggar bil
att låna ut??. Aja godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha låna ut?! Ja vi kan ju köra du och jag, bytas av liksom. Kanon bra!!!! Nykter tillstånd(Y)

2009-05-14 @ 10:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0