kris

Dagen började med en drog föreläsning på tre timmar.
Hade myror i baken men annars var det intressant.
Efter det gick jag och Tessan och åt lunch, då kom även
Amanda. Jag tog bussen till Timrå och gick till Marcus.
Var där en liten stund sen åkte vi till Söråker och hälsade
på Salt i hans lägenhet. Tog inte lång stund innan Salt
säger att vi skulle hämta Amanda på skolan. Fanns inte
så mycket till val så vi åkte in till stan och hämtade hon,
åkte förbi donken också. Efter det åkte drog vi en sväng
på birsta och bara kollade lite. Vid fyra tiden kände jag
att det var dags att åka hem. Kom hem åt lite mat sen
somnade jag i soffan. Så nu har jag precis vaknat känns
inte så bra att jag har sovit typ tre timmar. Kommer
verkligen inte kunna somna ikväll! Aja det ordna sig.
Ska fortsätta kolla på Saltkråkan för hundra elfte gången
nu. Tror att jag kan alla repliker utan till..
ahej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0