let it be

Eftersom jag har så ont i höften så har jag svårt att somna så imorse klockan 6 när
jag skulle kliva upp så fick jag inte upp ögonen. Så jag fortsatte att sova, mamma ringde
och väckte mig runt tio, gjorde mig i ordning och sen kom mormor och skjutssade mig till
bussen. På skolan gjorde jag redovisning i mediakunskap sen så tog jag, Tessan och Amanda
bussen till Timrå. Vi sprang runt lite överallt och spelade in en film och vi har temat kill 
( det är en skol grej) hah. Var nere vid kajen och filmade också, å gud va härligt det var.
NU ÄR DET SOMMAR! Vid fyra tog jag och Amandy bussen hem. Åt mat sen skulle vi ta
Amandas moppe ner till timrå och sola men då fanns de inge olja och inge bensin(Y)
smart Amanda... not... Fick istället skjutss ner av Amandas mamma och Anders hämtade oss.
Brun och fin är vi nu! toppen.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0