mys hos evis

Igår var jag hos Evis. Vi gick upp på byllan och köpte med oss mat hem.
När vi hade gamat i oss allt så gick vi ner och solade solarium och jag
trodde allvarligt att jag skulle dö. Tror att jag har fått klaustroforbi ( kloster fobi
som jag brukar säga) i alla fall så efter typ två minuter kännde jag redan att
det var dags att kliva ur solarium men jag kämpade och låg kvar i 22minuter
och det var så jäkla varmt, tror fan inte jag skulle klara av att åka utomlands haha.
När vi kom tillbaka till Evis så färgade hon håret på mig också kollade vi lite på
tv. Runt 12 gick vi och la oss.


Klev upp runt 7, fixade och gjorde mig i ordning. Sen så vandrade jag ner till skolan.
Så sjukt skönt att slippa ta massa bussar till skolan. Först så var jag ensam här men
så kom Tessan och Elin. Så nu är jag happy haha.
Ska tydligen skriva någon uppsatts på 3000ord, lycka till säger jag bara.
a hej.

Kommentarer
Postat av: lollo

fin blogg :) ha en bra dag!

2009-05-12 @ 08:43:49
URL: http://kirrikurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0