mys hos magda

Har precis kommit hem från Magdalena.
Vi hade väldigt mysigt där, satt ute på hennes inglasade altan och åt
massa gott och pratade. Vi fick för oss att gå ut en stund också, så vi
gick till lagga skolan och lekte lite i lekparken haha jäkligt rolit faktiskt:p
Sedan gick vi tillbaka till henne och bara umgicks. Hände inte så
mycket speciellt. Kim's pappa kom iallafall och hämtade oss runt
halv 1. Så nu har jag precis tvättat bort sminket, det kändes som
en befrielse hahah.Nu sitter jag ute hos mig helt ensammen och lyssnar
på musik. Men jag ska väl snart sova så jag kommer upp imorgon
för då ska jag och Kim åka å fiska... japp ni hörde rätt! ;)
Godnatt!!!

Tyvärr bilder det inga bilder eftersom jag glömde kameran hemma och Amanda vägrar alltid att
skicka bilderna hon knäpper(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0