om jag kunde drömma

Vaknade runt nio idag, var inte ens trött så jag gick upp och började fixa mig.
När jag var fördig så var det undefär en timme kvar tills bussen skulle gå
så jag satt mig och tittade på tv. Då skickar Amanda sms och säger att hon
inte ska på skolan för vi hade bara en lektion idag sen så skulle inte Tessan
heller gå. Så jag vart jävligt less men hoppade också över skolan, gick iställe
ner till stubben och köpte en ramlösa jordgubb & lime GOTT SOM FAN!! iaf så
gick jag och satt mig ute i solen och läste (om jag kunde kunde drömma, med
Stephenie meyer) så himla mysigt tycker ja! hoho... Efter det vandrade jag tillbaka
till mormor, så nu har jag suttit här typ en timme helt ensammen, väntar på att
mormor ska sluta jobba. Sitter och diggar lite gamm musik som jag hittade på
mormor dator också, hahahah fyfan vilken dålig musiksmak jag hade förut!!

Jag blir svin förbannad på balkongs dörren!!! jag vill ju gå ut och sola men jag
får inte upp den:/ de är åt helvete vettu..alltid ska det ju vara nått..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0