pajas

Igår vart det birsta med Amanda.
Köpte lite små saker typ ett par skinn leggins, pilotbrillor och en t-shirt.
Åkte hem runt tre. Sen var jag bara hemma hela kvällen, bakade med
lillebror också!


Idag fick jag stressa till bussen igen. Sofie skjutsade mig till bussen
som tur var. Annars hade jag missat den. Satt och surrade med Tobbe
på bussen. Nu är jag på skolan och som vanligt är varken Amanda, Julia
eller Tessan här. Jag börjar bli van nu! men förhoppningsvis kommer Amanda
snart. Efter skolan blir det en sväng förbi birsta igen eftersom jag måste
hämta mina skor som har varit hos skomakaren i flera veckor. Men äntligen
är dom färdig, dom är efter längtade. Ikväll ska jag till Julia och umgås med
hon, Niklas och Rickard... kanske Amanda också??. 
Är lite av en ensam varg ja sitter här på lektionen för mig själv, känner inte att
jag har något gemensant med någon annan här så jag sitter hellre och lyssnar på
musik varje dag har vi knas och blir jagade gör ni fel är det livet ni betalar med nannana.
äh nu ska jag prata jag göra nå nytta. hejdå

Kommentarer
Postat av: amanady

hahahah , börjar bli van???det va det värsta........

hoho poss

2009-05-08 @ 17:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0