save my worthless life.

jag vet att jag har blivit väldligt dålig med att uppdatera, men jag har fullt
upp hela tiden. Men nu har jag äntligen fått en lugn stund.
Skolan idag gick faktiskt rätt så bra. Amanda försov sig IGEN även fast
vi hade sovmorgon, jag förstår inte hur fan man lyckas med det och Julia
är ju aldrgi på skolan nu för tiden. Men Tessi var sann och var på skolan
iallafall heh. Tok pluggade hela dagen även fast vi fick gå hem, jag är så duktig!
Men jag har inte så mycket val just nu om jag ska hinna med mig känner jag.
Efter skolan har jag bara varit hemma och pluggat så nu är jag färig med parafrasen,
bildinlämningen, matte uppsats och talet. Det är väl bara lika många uppgifter kvar nu
som är jäkligt mycket svårare fyfan vilket roligt liv jag har(Y)
Jag känner mig så slut i hela kroppen just nu är hur trött och sliten som helst,
behöver verkligen sommar lov nu!! Tror aldrig att ja har längtat mera förut.
Jäkligt skönt att man är ledig torsdag-fredag den här veckan så jag kan vila ut mig;)
Ska i alla fall bo i Fagervik då, happyface. Ja men nu ska jag ta en macka tror ja sen sova.
Pöss

Vart har ni tagit vägen mina gosisar??


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman du har också stavat fel på aldrgi.

Alskar dej puss

2009-05-19 @ 08:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0