so stupid

Gårdagen var väldigt trevlig vi satt ett gäng hos sofia och bara surrade och hade det mysigt.
Marcus och Salt kom och hämtade mig, Amanda och Kim. Vi åkte och hälsade på Julia och
Niklas i deras lägenhet. Det var hur fint som helst där!!! blir så avis gumman. Efter det åkte
jag och Amanda tillbaka till Sofia. Gick typ och la oss bara.


Helt slut men endå har jag haft en toppen skön söndag. Vaknade runt hmm...
....jag har faktiskt ingen aning eller runt 12-2 någon gång. Då Kom Johanna
och Markus förbi och umgicks ett tag. Väldigt roligt att träffa dom tycker ja!
Det blir ju bara mer och mer sällan. När dom åkte hem så gick jag, Sofia och
Erik till frasses och åt goooottt. Håller på träna upp mig med frasses till
sommaren haha.. Efter det tog Erik bussen hem. Jag och Sofia träffade
Matilda och gick hem till Sofia. Då kom jag på att jag skulle ju träna ikväll
så jag ringde Marcus så vi åkte hem till mig så jag fick packa tränings grejer
sen så åkte vi ner till han en stund innan träningen skulle börja. Sen så
hämtade vi upp Kim och åkte ner till etic. Det var ett tag sen jag och Kim
tränade nu, och det kändes kan jag säga. Men nu har vi bestämt oss för att
ligga på hård sidan från till sommaren??..
Nu tänkte jag sova, är så himla trött.
kram

justja, någon som vet när man får bergmans fonden?

Kommentarer
Postat av: matilda

den kommer nu i maj någon gång. Mot slutet tussen!

2009-05-05 @ 10:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0