cam gigandet<3

Ja det är ju som vanligt....När jag kom till skolan så var teatern iställd och alla lektioer också!
Så vi gick och åt lite och tog en sväng på stan sedan åkte jag, Amanda och Tessan till timrå.
Spelade in lite till filmen idag igen, tror det kommer bli toppen bra faktiskt(Y)
Sen var jag jätte pinknödig så vi gick till mariedal, satt där till 1 då jag och Amanda tog
bussen hem till hon. Vi filmade lite mer och hoppade studsmatta.
Efter det traskade jag hemåt, och helvete vad det blåser ute!!!
Nu måste jag plugga lite, men jag tror jag ska vila cp höften först jag säger bara
ajajajajajaajaja..också ska jag kolla på o.c har låtat boxen av Amanda king.
ahejdå

Han är så snygg, Cam gigandet<33

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0