nothing compares to you

Skriver bara lite kort vad som har hänt denna helg.

fredag
Var i söråker med lite folk, väldigt roligt.

lördag
Vaknade runt 11 och trodde att jag skulle dö för det var så jälva varmt!
Jag och Amanda fick skjuss hem runt 1.
Robin (storebror) fyllde 19år för nå dagar sen så vi firade han.
Efter det åkte jag ner till Kim. Amanda och Magda kom efter en
stund också. Vi gjorde inte så mycket, senare på kvällen spelade vi
kubb också åkte vi en sväng in till stan och så.
Sov hos Kim.

söndag

Jag och Kim klev upp runt 10.
Gick till tjärn vid 12 och la oss där och solade och badade. HUR VARMT SOM HELST.
Tycker inte att jag har blivit så vidare brun endå, även fast jag har lätt att bli brun:/
Vid 3 gick vi till timrå och köpte sallad. Sen satt vi ute i solen och åt myysigt.
Senare såg vi på systar i jeans och gossip girl och jag grinar ju fan hela tiden
när jag ser på film, då menar jag hela tiden! samma sak när jag kom hem och såg
på skicka vidare, tårarna bara sprutade på mig. haha..

Kärlek vid första ögonkastet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0