What goes Around Comes Around

När mormor slutade kom hon hem och hämtade mig och skjussade mig till Timrå där
jag träffade Amanda. Vi gick på biblioteket och lånade massa böcker som vi måste ha
till våra uppsatser(Y) Marcus kom och hämtade oss där sen var vi bara ute och åkte lite,
stannade också på sibylla och köpte en glass så vi satt där utaför och steeekte ett tag hoho.
Sen åkte jag och Amandyy hem, åt mat sen ner åkte jag ner till Timrå igen och umgicks
med Kimmiiiii. Vi var mest bara ute och vandrade och pratade en massa. Kims pappa
kom och hämtade oss så åkte vi och käkade mat. Efter det var han så söt så han
skjussade hem mig också!

Nu sitter jag och mamma och glor på teven. Hon är itne så trevlig...tror hon är trött...
....hon sover, lillgumman då.
aja, nu måste jag plugga som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0