idiot läkare

ja nu är operationen klar.
dog inte, men det kändes fan som jag skulle göra det.
ska berätta vad som hände.

när jag kom dit fick jag gå in i ett rum med mamma.
sköterskan smetade nån salva på benet mitt för att
inte sprutorna skulle kännas lika mycket.
sen fick jag lugnande haha..de var roligt.
tror mamma också tyckte det eftersom hon filmade mig haha.
ja sen var det slut på de roliga och operationen skulle
börja, idiot läkaren gav mig några smärtstillande spruter.
gjorde ont, ja sen började han skära och klippa av ledband
och shit..... DET GJORDE SVIN ONT HÖLL PÅ DÖ!! eftersom
idioten knappt gav mig nå bedövning. så han fick ge mig
nån till struta under operationen, gjorde fortfarande ont
men han fattade ju ingenting satt vad skulle man göra?
jag ville verkligen inte vara vaken under operationen
därför ringde mamma dit för ett tag sen och sa att jag
ville bli sövd men det fick jag ju inte bli. för det skulle
gå så bra med lokal bedövning.. jo tjena..
i alla fall så säger idiotfittjäveln under operatioen
" det skulle nog ha varit bättre om du hade fått blivit
sövd. tänkte inte på att det skulle göra ondare för dig.
det är ju mest bara äldre folk som gör den här operationen
och dom känner inte lika mycket"

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh.........tror ni jag
vart arg eller???? visste fan inte vart jag skulle ta vägen.
kunde inte sluta grina för det gjorde så ont och jag var så arg.

nu orkar jag inte skriva mer, börja grina bara jag prata om det.
å det gör fortfarande sviiiin ont. måste vila nu.
hej

Kommentarer
Postat av: Fiali

Men gu lilla stackare! Varför har du inte berättat för mig att du skulle operera dig? Tycker det synd om dig gumman önskar jag kunde krama dig!<3 love u

2009-11-13 @ 15:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0