läs inte, bara onödigt!

igår vart de lite shopping med mormor...sannaste..
tog en kik på nya affären på birren rut m.fl. men de vart
inget handlat där. men jag köpte i all fall en svin snygg
jeans väst typ grå aktig med lite nitar.
nån tröja med ett skelett på också ett par svarta jeans. 


försov mig en timme imorse, vilket var väldigt skönt.
eftersom att jag missade svenskan.. tog bussen till stan
med amanda. hade projekt arbete sen vart de en sväng
på stan. köpte en svin fin bh:) efter det hade jag engelska b.
sen vart de bussen till timrå...somnade på bussen men som tur
är vaknade jag när den stannade i timrå.. anders hämtade
mig där, åkte och hämtade fia på timrå gymnasium.. sen äre
svart..jag somnade alltså.. hann bara komma hem, slå på
musik på datorn och lägga mig i soffan sen däckade jag igen.
var inte dåligt trött.. vaknade av att mamma står och bankar på
dörren å säger de är mat(Y)
ja sen dess har jag inte gjort mycket, pluggat litt.. och pratat med jullan.
funderar på om man kanske ska julpynta lite ny, men jag känner ingen
ork.. tror de blir att kolla på 2 1/2 men istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0