drar till birsta med mormor<3

ja idag vart de skola i alla fall å imorgon är jag ledig igen, skööönt...
så den här veckan har jag varit två dagar på skolan haha känns kung.
just nu sitter jag och spelar café world haha.. också väntar jag på mormor.
vi ska åka till birsta och kika litt.. kanske de blir satt man köper nått fint också
eftersom man ska till härnta imorgon på party:D
blir nog roligt men jag har inte bestämmt mig än om man ska dricka eller inte..
känner att det kanske inte är så bra att göra det som att jag fortfarande har
ont i benet. känner att det kanske blir att man dra sig en vurpa eller två så
då kanske det inte är så smart haha..
men vi får se.
nu är momma här.
hööööööörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0