mys med jennie

jaha igår i alla fall var jag i granlo hos angelica med jennie,
martina, issa. hade väldigt mysigt där, kollade först på idol
huuua rabih åkte ut. efter det vart den en sjuuk skräckis.
haha var så rädd. asså det var inte riktigt en skräckis men
det handlade om en tjej och en kille som bodde i ett hus
och det var alltid en demon som följde efter hon å dom filmade
allt, det har hänt på riktigt.. också händer det massa.
ja efter det fick vi skjuss hem till jennie. vi låg och kollade
på massa gamla kort på våra mammor när dom var liten och
umgicks med varnadra å gammla bilder på mig och jennie haha
såå söt.

imorse kom jennies mamma annelie och mamma in och väckte oss.
aah vart så arg. vi fikade med dom sen så pintade jag och mammi hem.

ja och nu undrar jag, VAFAN SKA MAN GÖ IKVÄLL? ring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0